piątek, 8 maja 2015

Nie zawsze jest cukierkowo

Cały czas piszemy o naszej przyjaźni, spotkaniach, wzajemnych relacjach i o tym jak to jest wspaniale, spontanicznie, wesoło i kolorowo... :)

Prawda jest jednak taka, że nie zawsze jest tak cukierkowo i sielsko. Jak w każdym dobrym "związku" zdarzają się nieporozumienia, spięcia, kłótnie. Trudno się dziwić, w końcu jesteśmy paczką siedmiu temperamentnych bab, w której każda jest niezależna, każda ma coś do powiedzenia i każda ma SWOJE zdanie.

Hmmm... brzmi to trochę jak przepis na niezłą awanturę :)

Niekiedy mężczyzna nie może wytrzymać z jedną kobietą, a jak tu wytrzymać z siódemką? :D
Czasem nie jest łatwo. Potrafimy posprzeczać się nawet na odległość, przez telefon, czy inne komunikatory.

Nie szukając daleko, sytuacja z przed jakiś 2 tyg. kiedy to spięłyśmy się o ZDJĘCIA :P  A dokładniej o to, że jak się okazało byłam lekko nadgorliwa i zbyt szybko pewne materiały udostępniłam/ujawniłam. W tym wypadku to raczej wyglądało tak, że reszta bandy dała mi dość dobitnie do zrozumienia, że nawaliłam, że inna była umowa. Nagadały się, wylały swoje "żale", ja posłusznie wysłuchałam i było po sprawie. Trwało to jakieś max. 5 minut. 

Na szczęście potrafimy być w tym wszystkim szczere wobec siebie i prosto z mostu powiedzieć tej drugiej, że coś jest nie tak. Potrafimy również, co oczywiście nie zawsze jest takie proste, przyznać się do błędu i stwierdzić "Ok, zawaliłam. Przepraszam". I choć czasem bywa ostro, (w takich momentach nie przebieramy w słowach) to spięcia takie nie trwają długo. Często kończą się wraz z wypowiedzianym monologiem, który wyładowuję całą złość. Bardzo często bywa również tak, że zaraz po jakiejś sprzeczce, (po tym jak już każda wykrzyczała to, co miała do wykrzyczenia) patrzymy na siebie i wpadamy w śmiech zdając sobie sprawę z absurdu danej sytuacji.

Kiedyś ktoś powiedział, że: "pokłócić się też trzeba umieć" i chyba naprawdę coś w tym jest.
Bo dzięki tym naszym sprzeczkom coraz bardziej się docieramy i poznajemy nie tylko nasze zalety, ale i wady, które również są nieodzownym elementem naszej przyjaźni.

A tam gdzie są prawdziwe relacje międzyludzkie kłótnie były, są i będą - trzeba tylko umieć je dobrze rozgrywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz