czwartek, 29 stycznia 2015

Pora na mnie!

Postanowiłam też się przełamać i w końcu dodać coś od siebie. Aktualnie mam sporo na głowie, dlatego tak długo zwlekałam. Obrona, wyprowadzka, przeprowadzka i wszystkie związane z tym formalności – ale o tym pisać na razie nie będę, wystarczy, że śni mi się to po nocach.

Zacznę może od tego, że w naszej przyjaźni mam „najkrótszy staż”. Wychowałam się w innej miejscowości niż reszta dziewczyn. Poznałyśmy się dopiero w liceum i jestem szczęśliwa, że w swoim życiu mogłam spotkać tak cudowne kobiety!

Poza tym… Jestem typem człowieka, któremu wiele rzeczy nie przeszkadza (ja, to tak ładnie nazywam, po prostu jestem bałaganiarą:) ), do mojego hobby, śmiało można zaliczyć spanie, nie lubię czekać – dlatego często wiele rzeczy robię w biegu i generalnie zamiast pisać, zdecydowanie wolałabym coś policzyć :)

A tak standardowo: studiuję, jestem zakochana (tak, mam wspaniałego chłopaka!), nie mam dzieci i nie mam psa (marzę o Mopsie, wspominam w razie gdyby ktoś chciał spełnić jedno z moich marzeń).

Na pierwszy raz, to w moim przypadku i tak dużo :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz