piątek, 9 stycznia 2015

Jak każdy, to każdy

Tak, wiem, wypada się przedstawić. Także skoro już zaczynamy, to też dodam kilka słów o sobie (chociaż będzie to dla mnie nie lada wyzwanie, bo nie lubię/nie umiem mówić o sobie). 

Z tych prostych, przyziemnych spraw to dla jasności mam 22 lata i do tych 23 wcale mi się nie spieszy, choć czeka mnie ta wątpliwa przyjemność osiągnięcia tego wieku w tym roku. Studiuję, nie pracuję, nie mam męża, dzieci, domu z ogrodem i psa. No z tą pracą to nie do końca, bo byłam już nianią, pomocą domową, sprzedawałam góralskie kapcie, liczyłam bluzki w sklepach, segregowałam obuwie w zalanej hurtowni… i coś tam by się jeszcze znalazło, ale pieniędzy z tego starczyło na waciki i to dosłownie.

Hobby? Brak. Chyba ciągle szukam tego czegoś, na co miałabym ochotę poświęcać każdą chwilę mojego wolnego czasu, gdybym tylko mogła. Lubię muzykę, film, teatr, książkę, fotografię, malarstwo i wszystkiego rodzaju szeroko pojęte przejawy sztuki i artyzmu. Podziwiam wszelką kreatywność i zawsze fascynuje mnie ,,coś nowego". 

Uwielbiam ciekawe historie, ciekawych ludzi i ciekawe otoczenie. Co jednoznacznie wiąże się z podróżami. Najchętniej pojechałabym wszędzie! Nigdy nie odmówię wycieczki, nawet za miasto (niestety ograniczają mnie czas i pieniądze, ale to już inna sprawa).

Lubię w dobrym towarzystwie aktywnie, nie koniecznie sportowo, ale po prostu aktywnie spędzać czas. Co jeszcze? Jestem bardzo niezdecydowana, co szalenie mnie irytuje. Raczej nazwałabym siebie rozsądną, chociaż lista nierozsądnych rzeczy, które zrobiłam, byłaby długa.

Staram się być optymistką i sięgać po swoje, ale to nie jest takie łatwe. Jak myślę o sobie, to widzę wiele sprzeczności i wiele ''ale", "nie zawsze", "nie do końca" i "chyba". I właśnie dlatego nie lubię o sobie mówić.

Także wystarczy na dziś. Przedstawiłam się. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz