czwartek, 8 stycznia 2015

Coraz nas tu więcej

Dla tych bardziej spostrzegawczych na pewno nie umknęło uwadze to, że na blogu robi się gwarno! Wydaje mi się, że wypada się w tym momencie przedstawić...

Ja mam (za 3 dni) 23 lata. Nie sądzę, że podawanie wieku przy przedstawianiu się jest obligatoryjne, robię to tylko dlatego, że zbliżają się moje urodziny, a ja bardzo lubię to święto. Być może lepiej poznacie mnie czytając po prostu moje wpisy, ale jest kilka rzeczy, które warto wiedzieć żeby rzucić na mój styl pewne światło.

Po pierwsze jestem straszną plątaniną myśli. Uważam, że jest to już lekko chorobliwe. Cały czas kombinuję, analizuję. Mówi się, że niektórzy więcej mówią niż robią, w moim przypadku jest to "więcej myśli niż mówi i robi". Ale to się da jeszcze odczuć. Obym tylko Was tym nie zamęczyła.

Po drugie takie szczegóły, które mnie budują: studiuję (co dokładnie jeszcze nie zdradzę, myślę, że jeszcze o tym kiedyś napiszę), jestem zakochana (miłość to taki temat, o którym każdy mógłby napisać swoją własną książkę, jeśli pokuszę się kiedyś o zdradzenie kilku moich pikantnych szczegółów, to obędzie się bez banałów), kocham sport (właściwie nie umiem bez niego funkcjonować, to moje uzależnienie), podróże, relaksuję się przy dobrym filmie lub z książką w ręku pod kołdrą (zimą), a opalając się (latem).

W moim życiu najważniejsze jest grono najbliższych dla mnie osób, to żeby byli zdrowi i szczęśliwi. Moją myślą przewodnią jest: bądź najlepszą wersją siebie! Chcecie więcej? Czekajcie na posty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz